Příklad Evidence hovorů
Zadání:
Pro řešení si stáhněte projekt Evidence hovorů - zadání.
Nacházejí se zde dvě třídy: Hovor
a EvidenceHovoru
. Jedná se o aplikaci, která eviduje hovory na helpdesk. Třída Hovor
je již předpřipravená. Má dva atributy: cislo
a datum
. Atributem cislo
se rozumí telefonní číslo, ze kterého se hovor uskutečnil, a atribut datum
poté zaznamenává datum a čas přijetí hovoru.
Ve třídě EvidenceHovoru
je naplněný seznam hovorů na helpdesk jako List. Vaším úkolem bude zjistit počet lidí, kteří na helpdesk volali. Předpokládejte, že každý člověk (volající) má přiřazené právě jedno telefonní číslo. Pro nalezení počtu volajících použijte datové proudy.
Pozn. Všimněte si, že některá čísla se v seznamu opakují, tzn. ten samý člověk volal na helpdesk vícekrát. Je nutno tyto duplicity eliminovat.
Svůj postup si můžete zkontrolovat zde